۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۱

فراخوان صفحه فیسبوک "ما از شاهین نجفی و آزادی بیان دفاع می کنیم" برای آکسیونهای اعتراضی در دفاع از شاهین نجفی و آزادی بیان !

یک بار دیگر صفی از مرتجعین و جنایتکاران مقابل مردم آزادی خواه و خواننده معترضشان شاهین نجفی شکل گرفته است فتوی ارتداد صادر می کنند دستور قتل میدهند جایزه 100هزار دلاری تعیین می کنند و قداره کش و چاقوکش به میدان می فرستند !و از دیگر سو مردمی آزادی خواه معترض و باشرف مقابل این تهدیدات و وحشیگری ها ایستاده اند و با تمام توان از شاهین عزیز و آزادی بیان دفاع می کنند!

از تمام احزاب و سازمانها با هر گرایش سیاسی و فکری تقاضای حمایت و پیوستن به این حرکتهای اعتراضی که دفاع از آزادی بیان و اعتراض به حاکمیت ننگین جمهوری اسلامی است را داریم این حرکت برای دفاع حق از آزادی بیان آزادی هنر آزادی ابراز عقیده و جان شاهین نجفی که نماد اعتراض و سنت شکنی استمی باشد !

سازماندهی این حرکت به صورت نطرخواهی و رای همگانی خواهد بود و مکان های اعتراض و روز اعتراض با هماهنگی و اعلام آمادگی دوستان تعین خواهد شد این اعتراضات متعلق به هیچ حزب و سازمان و خط فکری نخواهد بود و تمام احزاب و گروه ها آزادند با پرچم و پلاکاردهای خود در این اعتراضات شرکت کنند

باید در پایتخت های جهان به خیابانها ریخت و علیه فرمان قتل شاهین نجفی و حمله به آزادی بیان اعتراض کرد و از آزادی و انسانیت دفاع کرد و در مقابل ارتجاع و وحشیگری و تعرض این جانیان ایستاد
اگر سخن بگويی خواهی مرد اگر سکوت کنی خواهی مرد پس فرياد بزن و زنده بمان!
دوستان عزیز لطفا در این حرکت به ما کمک کنید و از طریق این صفحه با ما در تماس باشید ما در حال برنامه ریزی برای برگزاری آکسیونهی جهانی در شهرهای بزرگ دنیا هستیم باید با تمام توان از آزادی بیان و شاهین نجفی دفاع کرد باید به فتوای قتل شاهین نجفی و کشتار صدها هزار نفر به دست این رژیم خونخوار اعتراض کرد !
براي مقابله با حکومت اسلامي و براي سرنگوني اين حکومت بايد در این زمينه ها حرف زد و مبارزه کرد و عليه بستن دهانها و در دفاع از آزادي بی قدی و شرط بيان به ميدان آمد.

کمترين انتظار از احزاب اپوزيسيون حکومت اسلامي اينست که در مقابل اين فتوای جنایتكارانه و تحرك اوباش ڄاقو بدست حكومت الله حرفي بزنند.
اتحاد شرط پیروزی ماست!
احزاب سازملنها گروه ها و دوستانی که مایل به همکاری در این آکسیونها هستند و یا در شهری زندگی می کنند که می توانند آکسیون به راه بیندازند با ادمین صفحه در ارتباط باشند

دوستان می توانید با این ایمیل ( s.shahinnajafi@gmail.com)با ادمین در تماس باشید ویا از طریق خود صفحه با ما درتماس باشید
برای هماهنگی برای آکسیونها اعتراضی باید سریع آماده شویم
دوستان عزیز در هرکجای دنیا امکان اعتراض و جمع شدن دارید با ما تماس بگیرید تا هماهنگی لازم را بکنیم
زنده باد آزادی زنده بادآزادی بیان
ما همه شاهین نجفی هستیم !

هیچ نظری موجود نیست: