۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۱

نامه سرگشاده ایمان به داریوش اقبالی درباره شاهین نجفی !

با درود به داریوش گرامی!

من ایمان شیرعلی هستم. زمانی که شما در سالهای قبل از انقلاب و در دوره جوانی برای امثال پدر و مادر من میخواندید، من در این دنیا نبودم. اکنون که خواننده محبوب نسل جوان و از جمله خود من هم هستید، پدر من دیگر در این دنیا نیست. پدر من را رژیم جمهوری اسلامی در سال 61 به دلیل مخالفت با این نظام اعدام نمود. من یک فعال جنبش آزادیخواهی نسل جوان ایران و یک کنشگر جنبش علیه اعدام هستم.
داریوش عزیز!
لابد خبردار هستید که شاهین نجفی را اسلامیها به خاطر خواندن ترانه «آی نقی» مرتد شمرده و برای سرش جایزه تعیین کرده اند. برای او و جوانانی در کمپینی تحت عنوان «کمپین یادآوری امام نقی به شیعیان» فعالیت میکنند از آیت الله صافی گلپایگانی حکم ارتداد گرفته اند.
به نظر من و بسیاری از جوانان داخل و خارج کشور دوره فتوای قتل دادن به سر رسیده است. دوره مثله کردن امثال فرخزادها به سر رسیده است. شاهین نجفی حق داشته و دارد که هر چه دلش میخواهد بخواند. فرخزاد حق داشت قرآن را طنز کند. همانگونه که علیا ماجده در مصر حق داشت به خاطر اعتراض به قدرتگیری اسلامیها در کشورش و علیه عقاید زن ستیز آنها برهنه شود. به نظر ما دست بر قضا اگر قرار است بر سر حق و ناحق حرف بزنیم این آیت الله گلپایگانی ست که به خاطر فتوای قتل دادن بایست دستگیر و محاکمه بشود.
داریوش عزیز در این کشورهای غربی که من و شما زندگی میکنیم ترساندن انسانها به هر دلیلی و تهدیدشان به قتل جرم جنایی محسوب میشود. به نظر ما این خیل دستگاه طفیلی آخوند میباشد که به خاطر اعمال و رفتار غیر قانونی و خشونت آمیزش بایست دستگیر و محاکمه شود. ما جوانهای داخل و خارج کشور اسلام و قوانینش را نمیخواهیم. ما روزه اجباری نمیخواهیم. ما حجاب را عین خشونت به زن میدانیم. از نظر ما جدا سازی عین آپارتاید است. ما این حکومت را نمیخواهیم. از ریشه و بن نمیخواهیم. پدران و مادران ما نمیخواستند، ما و نسل بعد از ما هم نمیخواهد. ما حق داریم به صورت نوشته، به صورت طنز، بصورت ترانه، با رنگ و مدل موهایمان، با مدل راه رفتنمان، با سکوت و فریادمان با هنرمان، با احساساتمان این نه بزرگ را به اسلام و به حکومتش فریاد بزنیم. شاهین نجفی این کار را کرد، فرخزاد این کار را کرد، ندا و اشکان و سهراب و ... این کار را کردند و خود شما داریوش گرامی به همین نحو رفتار کردید. به همین خاطر من از شما درخواست میکنم با اعلام حمایت از کمپین ما علیه اسلامیون و در دفاع از شاهین نجفی از حق ما و همه جوانها در این مبارزه حمایت کنید. به نظر ما باید تقلای وحشیانه آیت الله های ایران و دستجات تروریست اسلامی را با چنان عکس العمل اجتماعی بزرگی روبرو کرد که دیگر هیچ اسلامیستی به خودش اجازه ندهد راست راست راه برود و مجوز قتل و ترور برای این و آن صادر کند. از جنبش ما حمایت کنید. از مبارزه بر علیه فتوای ترور شاهین نجفی حمایت کنید. جنبش ما را تقویت کنید.
با احترام
ایمان شیرعلی
شنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۱
12.05.2012



برای ورود به فیسبوک"ما از شاهین نجفی و ازادی بیان دفاع می کنیم" کلیک کنید

۶ نظر:

ناشناس گفت...

man haminja az shoma defa mikonam chon facebook nadaram.

kamic گفت...

hemaiat hemaiat

تقی گفت...

به نظر من داریوش احمق نیست تا از شاهین نجفی حمایت کنه. به چند دلیل:
1. این داریوش دیگه اون داریوش قدیم نیست و الان دیگه نسبت به گذشته خیلی محافظه کار شده
2. بدنه جامعه ایرانی مذهبی ست و مخالف این توهین ها. این سر و صداهای اینترنتی 1 درصد جمعیت داخل که مخالف این شیوه های اعتراضی هستند هم نمی شن.
3. داریوش خودش آدم مذهبی ست و حمایت از این کمپین توف سربالاست.

ناشناس گفت...

اول از همه برا من سوال پیش اومده که چرا داریوش...
به نظر نمیاد داریوش خیلی‌ هم مخالف مذهب و اینجور چیزا باشه
بعد از اون اینکه دموکراسی ای‌ که ما دنبالشیم مخالفتی با مذاهب مختلف نداره ... اینو به عنوانه یک مخالف حکومت میگم... ما میگیم حکومت اسلامی نباشه نمیگیم کلا اسلام نباشه که...
نکته سوم اینکه دیگه خیلی‌ مسخره شده که هرکی‌ هر حرفی‌ می‌خواد بزنه میاد میگه اشکان و سهراب و ندا ... ما در مورد عقاید این آدما اونقدر اطلاعات نداریم که هرگروهی که می‌خواد غیرت مردمو بربیانگیزه اسم اینارو میاره...
لازم به ذکر است که خیلی‌ از همونایی که خودشونو عضو جنبش سبز میدونن اصلا تغییر حکومت رو هم نمیخوان فقط اصلاحات میخوان چه برسه به اینکه بخوان اسلامو ریشه کن کنن ... و ما حتا نمی‌دونیم که این سه نفر جزو این دست بودن یا نه ....

KAMRAN گفت...

شاهین نجفی یه احمق بود که با دین در افتاد
ملت ایران شاید ضد انقلاب توش کم نباشه اما ضد دین اصلا نداره

ناشناس گفت...

احسن به شاهین،یه کار بزرگ کرد.من حمایتش می کنم.