۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۱

توهین رسانه هاي حكومتي به تهمینه میلانی، فیلمنامه نویس و کارگردان سینمای ایران!

باشگاه خبرنگاران جوان صدا وسيما با انتشار عكسي از تهمينه ميلاني در كنار هنرمند پيشكسوت سينماي ايران"بهروز وثوقي"، وي را بي حيا و بي عفت خواند...
كارگردان ارزشمند سينماي ايران، تهمينه ميلاني در اين باره مي گويد:
«سو ئ استفاده ی برادران معتقد به نام افشاگری از عکسهای خصوصی من که هنگام دستگیری من در سال 81 از خانه و دفتر من و همسرم برده شد. عکس مورد نظر برادران 15 سال پیش گرفته شده است»
جالب آنجاست كه برادران ارزشي اين عكس را سال 81 از آلبوم خصوصي تهمينه ميلاني به سرقت برده اند و امروز با تغيراتي كه در حاشيه عكس ايجاد كرده اند طوري اين تصوير را جلوه دادند كه گويا خانم ميلاني اين عكس را در فيس بوك خود منتشر كرده است. حال آنكه اين عكس به هيچ عنوان توسط تهمينه ميلاني منتشر نشده بود.
مطلبي كه در زير مي خوانيد امروز 16 ارديبهشت 91 در سايت خبرنگاران جوان صدا و سيما انتشار يافت؛
«کارگردان زن سینمای ایران که چندی پیش از عریان شدن گلشیفته فراهانی حمایت کرده بود با انتشار تصویر خارج از عرف خود در کنار بازیگر فاسد فیلم فارسی های قبل از انقلاب تأسف و تعجب اهالی سینمای متعهد کشورمان را برانگیخت.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ " تهمینه میلانی " که سابقه دستگیری و محاکمه به اتهام تشویش اذهان عمومی و همکاری با گروهک های معاند را در پرونده فعالیت سینمایی گذشته خود دارد، تصویری از خود و آقای ( ب . و ) از بازیگران فاسد فیلم های قبل از انقلاب در فیس بوکش به نمایش عموم گذاشته است که حیا و عفت یک زن مسلمان ایرانی در آن محلی از اعراب ندارد .
حال سوالی که در ذهن متبادر می شود این است که آیا چنین فردی با چنین دیدگاهی می تواند فیلم موثری بسازد که کمکی به ارتقاء فرهنگ ایرانی اسلامی جامعه مان باشد؟
گفتنی است این کارگردان زن سینمای ایران در مصاحبه با يك خبرنگار ضدانقلاب، در جای جای صحبتش از فحاشی و زدن اتهام های غیر اخلاقی به دیگر همکارانش در سینما با ذکر اسامی افراد و در غیابشان، ابائی نکرده و قسمت اعظمي از بازيگران ايراني را عقده اي دانسته بود.»

برای ورود به گروه فیسبوکی حمایت از گلشیفته فراهانی لطفا کلیک کنید

هیچ نظری موجود نیست: