۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۱

نامه ای سرگشاده از طرف صفحه حامیان گلشیفته فراهانی با 8000 عضو برای گلی که شیفته کرد ما را !

اگر سکوت کنی خواهی مرد !
اگر حرف بزنی خواهی مرد !
پس فریاد بزن و زنده بمان !

با درود به گلشیفته  عزیز!

گلشیفته فراهانی عزیز حتما میدانی این روزها حکم قتل شاهین نجفی خواننده معترض رپ صدای اعتراض نسل جدید وصدای فروخفته مردم معترض و بجان آمده را صادر کرده اند اوباش اسلامی برای کشتنش جایزه تعیین کرده اند و بار دیگر آزادی را به مسلخ برده اند !
میدانی که در سرزمین تو و شاهین هنر کفر محسوب می شود و جواب کافران زندان است و شکنجه و اعدام !
میدانی جرم انسانیت بند است و جرم صدا مصلوب شدن ! میدانی جواب شعرر و آواز خنجر است و گلوله ! میدانی جواب تن برهنه هجوم کفتاران و لاشخوران است !
میدانی فرخزادها به خون کشیده می شوند و سلحشورها به اوج ! میدانی شرافت به سخره گرفته می شود و بی شرفی نیاها اجر! میدانی انسانیت ممنوع است و آزادی جرم !
حتما می دانی و خوب می دانی چون با پوست و استخوان مثل تمام مردم سرزمینمان آن را لمس کرده ای تو نیز قربانی این سیستم ضد انسانی و ضد هنری بودی و هستی سیستمی که لطفات و صداقت تو را تاب نیاورد سیستمی که تورا به سخت ترین شیوه ترد کرد ! 
اما مردمی آزادی خواه نسلی سنت شکن و معترض همیشه حامی تو و هنرمندان واقعی این سرزمین بودند و هستند هنرمندان مدرنی که نوید از فرداهایی بهتر می دهند روزی که تو گفتی من را بنگر من برهنه را  همین مردم و نسل معترض بودند که در برهنگی تو صداقت و معصومیت دیدند همین مردم بودند که انسانیت و آزادی خواهی دیدندهمین مردم از تو دفاع کردند و می کنند و مقابل ارتجاع و هوچیگری فرومایگان پشتت ایستادند و گفتند ما همه گلشیفته ایم و عرق سرد پیشانیت را خشک کردند و دم فرو نبستند!
یادت هست اولین هنرمندی که از تو شجاعانه دفاع کرد همین شاهین نجفی بود که برهنگی آسمانیت را فریاد زد ! در آن هجوم وحشیانه باندهای اسلامی و سیستم عقب مانده این شاهین بود که با زبان اعتراضی و هنرش ما را بیشتر شیفته تو کرد 
 به گلی که شیفته کرد ما را ...
و امروز همان جانیان حکم قتل شاهین نجفی را صادر کردند و برای سرش جایزه 100هزار دلاری تعیین و بی شرمانه ترین حملات را به او می کنند!
 گلشیفته عزیز تو شاید یکی از معدود کسانی باشی  که امروز از همه بهتر حال شاهین را درک می کنی  و میدانی در چه شرایطی است !
تو خود تابو شکن بودی و سنت شکن تو با تن برهنه ات بر تمام خرافات و جهل هزاران ساله عصیان کردی و در آن روزها شاهین با تمام توان از تو حمایت کرد 
امروز شاهین نجفی با تابو شکنی و سنت شکنیش با بیان معضلات و اعتراض جامعه مورد هجوم وحشیانه ای قرار گرفته که حتی جانش نیز در خطرقرار گرفته است و با این کار با شهامت تمام جلوی خرافات ایستاد و صدای مردم معترض و دردهای آنان شد صدای واقغیت های جامعه که تو نیز یکی از آنها بودی شد و بهایش حکم ارتداد و قتل شد !
گلشیفته عزیز آن روز برای حمایت از تو ما همه گلشیفته شدیم و امروز  ما همه شاهین نجفی هستیم واز او پشتیبانی می کنیم باید از جانش و صدای اعتراضش دفاع کنیم نباید اجازه دهیم ارتجاع پیروز شود ما طرفداران و حامیان تو از تو درخواست می کنیم که حمایت و پشتیبانی خود را از شاهین عزیز اعلام داری و در برابر این احکام وحشیانه و تلاش ضد بشری برای خفه کردن صدای اعتراض بایستی نه به خاطر آنکه شاهین از تو حمایت کرد نه به خاطر اینکه شجاعانه پشت تو ایستاد!
به خاطر آنکه شاهین از جنس تو و هنرمندان معترض و پیشرو جامعه است که می خواهند دیوارهای خرافات و ارتجاع را پایین بریزند به خاطر دفاع از آزادی هنر و آزادی بیان به خاطر آنکه دفاع از شاهین دفاع از گلشیفته است به خاطر انسانیت!
گلشیفته عزیز ما منتظر حمایت و پشتیبانی تو از شاهین نجفی عزیز هستیم !
منتظریم گلی که شیفته کرد ما را شیفته ترمان کند !


از طرف دوستداران وحامیانت " صفحه حمایت از گلشیفته فراهانی" سه شنبه 15/5/2012

هیچ نظری موجود نیست: