۱۸ اسفند ۱۳۹۰

برهنگی فلسفه بزرگیست که نشان از سادگی و راستی است Philosophy nudity big There is a man-packed

Philosophy nudity big There is a man-packed, The human being is free, Man is born naked from the moment of birth and death of naked dies too. ... Nakedness is a symbol of truth, Symbol of the flat, Being a symbol of the Shylh cocoon. The naked truth is bare and we say when we want something Vashkafy, where things are naked. When the palms of your honesty and integrity who show symptoms. Again, we show our nudity.

برهنگی فلسفه بزرگیست انسان یک موجود بسته بندی شده نیست، انسان انسان است و آزاد، انسان از لحظه تولد عریان زاده می شود و هنگام مرگ هم عریان می میرد. ... عریانی نمادی از راستی است، نمادی از صاف بودن، نمادی از بی شیله پیله بودن. می گویند حقیقت هم عریان و برهنه است و ما هنگامی که می خواهیم چیزی را واشکافی کنیم، آن چیز را برهنه می کنیم. هنگامی که کف دست خود را به نشانه راستی و صداقت به کسی نشان می دهیم، بازهم برهنگی خود را نمایان می کنیم.  برهنگی فلسفه بزرگیست که نشان از سادگی و راستی است .

۱ نظر:

ناشناس گفت...

با سلام
من هم کاملا با نظرتون موافقم ولی هروقت من این حرفها را میگفتم همه به من پوزخند می زدند ولی الان خوشحالم که این جور وبلاگ ها راه اندازی شد تا همه بدانند که ما تنها نیستیم .