۲ فروردین ۱۳۹۱

شرافت و میهن دوستی در نزد امین حیایی ها، جایگاهی ندارند !

منبع : فضول محله ( لینک به مطلب اصلی )
نکته ای بسیار قابل تأمل است حضور بازیگران و هنرمندان مشهوری چون امین حیایی در فیلم ضد مردمی "قلاده های طلا" است. به راستی زمانی که افراد شناخته شده ای چون امین حیایی در چنین فیلم های سخیف و ضد میهنی نقش آفرینی می کنند، آدمی به شعور این به اصلاح هنرمندان شک می نماید. باید از ایشان پرسید که آقای حیایی؛ مگر نه اینکه هنرمند هر چه دارد از مردم است و بدون مردم و پشتیبانی ایشان، هنرمند ارزش، اعتبار و جایگاه خویش را از دست می دهد؟
آیا هنرمندان ایران زمین و شاغلان عرصه سینما و تلویزیون نمی دانند که چنانچه با مردم باشند و در راستای خواسته های مردمی گام بردارند، همچون استاد محمد رضا شجریان اسطوره شده و در جان و دل تمامی ایرانیان خانه می کنند؟ آیا تجربه تلخ علی رضا افتخاری که با در آغوش کشیدن احمدی نژاد، یک عمر فعالیت هنری اش را به باد فنا داد و از آن روز به بعد مورد نفرت مردمان قرار گرفت، درس پند آموزی برای خود فروختگانِ پول پرستی چون امین حیایی نیست؟
امثال حیایی و شریفی نیا ها، نه تنها در دیدگاه مردم بازیگر و هنرمند نبوده، بلکه به عنوان خائن و مزدور شناخته می شوند و بدون شک در ایران آزاد، باید در دادگاهی ملی به خاطر خیانت به آرمان های آزادی خواهانه یک ملت، مورد محاکمه قرار بگیرند. در اینکه شرافت و میهن دوستی در پیشگاه این نا مردمانِ جیره خوار رژیم کمترین جایگاهی ندارد، شکی نیست اما باید از ایشان پرسید که آقایان، زمانی که داشتید جنبش مردمی را مسخره می کردید و معتریضن را سگان انگلیس و آمریکا معرفی می نمودید، برای لحظه ای به یاد جوانان ناکامی چون ندا، سهراب، محمد، صانع، کیارش، بهنود، محسن، امیر، شبنم و... افتادید؟ آیا توانایی چشم دوختن به نگاه پُر درد مادران داغدیده ایشان را دارید؟

۱۳ نظر:

ناشناس گفت...

کار امین حیایی ناراحتکننده است و برای من جای سوال داره... این آقا که بازیگر توانا و محبوبیه و میلیاردها تومن هم احتمالن سرمایه باید داشته باشه چطور حاضر شده تو این فیلم بازی کنه؟!
این کارش من رو ناراحت کرد...

ولی شما هم نتد نرین!
محاکمه در نظام بعدی کجا بود؟! این بازیگر دوس داشته بره بازی کنه و مردمم با تحریم یا تشویقشون جواب هر بازیگری رو می دن... همونطور که جواب شریفی نیا داده شد و شخصن دیگه هیچ فیلمی که این آدم توش باشه رو نمی رم ببینم!!!!!!

قرار نیست از یه نظام زورگو به یه نظام زورگوی دیگه ای بغلطیم!!!!!

ناشناس گفت...

شرکت در این فیلم با این محتوا جدای از عقاید و علایق یک بازیگر، یک نوع دشمنی علنی با جنبش اعتراضی هست و این نمیتونه موضوعی ساده باشه که فقط در افکار عمومی سنجیده بشه این اقاو امثال اون دارن در یک کارزار شرکت میکنند و باید منتظر عواقب اون هم باشند . کشته شدن فرزندان این مرز وبوم و وارونه سازی و مسخره کردن اون یک موضوع کاملا جدی هست که البته به موقع وبه صورت کاملا عادلانه باید در موردش به صورت جدی تصمیم گرفته بشه
شخصا هیج موقع موافق تندروی نیستم اما موافق نیستم که برادرها و خواهر ها ی ما رو پر پر کنند و این اقایون با توجیه سلیقه و عدم سیاسی بودن با هرزه گی تمام در این سناریو همکاری کنند

رضا گفت...

فیلم واقعا فیلم قشنگی بود ، سینما هم اصلا جا برای نشستن نداشت ، من نمی دونم والا ، اون هایی که تو سینما بودند آدم نبودند ؟ مردم نبودند ؟ اینقدر مردم مردم کردین دیگه به روتون بالا رفت ، برو فیلم رو ببین حالش رو ببر ، با این فیلم آخرین میخ تابوت جنبش سبز زده میشه ، فقط دعا کنین مردم این فیلم رو نبینن که ریده میشه روی ندا و سهراب ها :)

ناشناس گفت...

رضا جان شما برو همون اب دهن اغا رو قرقره کن که شفات بده سگ مزدور ولایت!

ناشناس گفت...

آغا رضای نامحترم،

اگر سینما جای نشستن نداشت پس حتمن تو رو کیر حاج آغای محلتون نشستی دیگه. هم فال بوده هم تماشا.
خوش بگذره بهت.

Unknown گفت...

با سلام ابتدا جای دارد تا بگویم کهاز مطالب پر محتوی وبلاگتان استفاده ی زیادی بردیم. اما قصد من از این نظر این بود که آیا ممکن است دعوت نامه برای بالاترین ارسال کنید تا من هم عضو بشوم من تازه وبلاگی را ایجاد کردم و میخواهم مطالب را در بالاترین اشتراک بگذارم با تشکر حتما لینک شما پس از ارسال اولین مطلب در وبلاگ در لینکدونی قرار خواهم داد.
دانیال ، وبلاگ :Notecut.blogspot.com
ایمیل : danial.shahrizadeh@gmail.com

ناشناس گفت...

مردک بی شرف آخه تو از هنر چی میدونی...برو با اون شریفی نیا ی هرزه عشق کن...اینقدر بدبختین که وقتی میفهمین قضیه چی هست که بگا رفته این

ناشناس گفت...

در ایران آزاد !!! طرف رو به جرم بازی کردن تو فیلم محاکمه می کنید ؟!!

ناشناس گفت...

وجود چنین صفحه های اینترنتی و نظرات آن در اثبات دیکتاتور بودن سبزها کافی است. سبزها چشم دیدن مخالف را ندارند. وای به روزی که دری به تخته ای بخورد و برای چند ساعت کشور بدست همین ایادی دیکتاتور بیفتد. ببینید چه بر سر رقبا می آورند.

hossein گفت...

شما فقط تا جلوي دماغتون رو مي بينيد و هر كسي كه مخالف شما حرف بزنه هر چي كه لايق خودتون و بعضا ناموستان هست نثارش مي كنيد. چه خوكهاي هرزه و بي مصرف و اجنبي پرستي هستيد شما.

ناشناس گفت...

reza! halet khoobe? sohrab ? neda? zadi sim e akhar vase inke amin o doost dari? film shodi reza va halit ni

ناشناس گفت...

هر که با ما نیست. نیست!؟
در این کامنت ها موج می زند.
بیایید قبول کنید که دیگر مردم در این بازیها نیستند و بازی گردانان همان CIA, موساد و توله های ترورشان (مجاهدین)هستند.
ولایت قبیه هم یک روزی خواهد رفت و ان هم وقتی خواهد بود که امریکا و توله هایش برای ما نسخه نپیچند.

ناشناس گفت...

رضا و حسین اگه جا نیست و با خانوادتون میخواهید باز برید این فیلمو ببینید بیایید بشینید روش یک ورد میخونم تا خود سینما میرسونتتون کرایه نشستن روش رو هم ازتون نمیگیرم