۲۱ اسفند ۱۳۹۰

شرح خبر جنایت بی سابقه ! کشتار وسنگسار جوانان "مدگرا" در عراق !

مد هاى لباس جوانان امروزه در اكثر كشورها مثلا سياه و علايمي مثل اسكلت روى آنها و حلقه به ابر و گوش و لب زندن بسيار امري معمولي براى نو جوانان امروزى مخصوصا در غرب در آمده است. به انواع آهنگ ها و رپ و هيپ هاپ و غيره گوش مي دهند و خودشان هم ترغیب به خواندن چنین آهنگ هایی می شوند.اينها براى هيچ كشورى غير قابل تحمل نيامده است ولى دولت عراق كه معروف شده به اژدهاى دو سر، كه يک
سرش در آبشخور رژيم اسلامى ايران است و ديگرى در آخور دولت آمريكا ، برایش خوش نيامده است. وزارت كشور رژيم اژدهاي دو سر ما يعنى دولت آقاي مالكى حكم داده اند كه جوانان و نوجوانانى كه با اين رسم لباس پوشيده و براى خود هويت مي سازند و در ملا عام ظاهر مى شوند پديده شيطانى نام نهادند كه حذف اشان در جامعه ضرورى است! مثل هميشه گرو هاى افراطى شيعه طرفدار رژيم اسلامى ايران در نيرو هاى انتظامى با لباس هاى شخصى شروع كرده اند به مدارس سر زدن و يكي يكي اين نوجوانان راكه بين ١٤ و ١٨ بودند گرفته و به صف هاى سنگسار تحويل مي دهند! قرار شده كه اولين سنگ به پا و بعد به دست و بعد به سر بزنند! اين كار را تا آنجايي كه نو جوان ها از پا در بيايند تكرار كنند!
حدودا بين ٩٠ تا ١٠٠ نفر را بدين وضع از پاي در آورده اند! فتواى اش هم اولين بار از طرف آخوند هاى شيعه صادر شده است كه حكومت حكم چنين جنايتي را هم صادر كرده است!
البته مقامات اظهار داشتند بخاطر نبود پليس زن دختر ها توانستند از مهلكه فرار كنند!
طالبان هاى جور واجور در عراق و ايران و افغانستان عرصه را بخاطر انقلابات منطقه تنگ ديده اند سعي دارند ضد حمله اى عليه انقلاب بكنند!

هیچ نظری موجود نیست: