۱۸ فروردین ۱۳۹۱

جایگاه انسان در اسلام !

فرد در اسلام، چه راستین و چه غیر آن، بی حقوق و بی حرمت است. زن در اسلام برده ‌است. کودک در اسلام در رده احشام است. عقیده آزاد در اسلام معصیت است و مستوجب عقوبت است. موسیقی فساد است. سکس، بدون جواز و بدون داغ مذهب بر کپل مرتکبینش، گناه کبیره ‌است. این دین مرگ و خون و عبودیت است. راستش همه ادیان همین اند، اما بیشتر ادیان را بشریت آزاد اندیش و آزادیخواه در طول صدها سال در قفس کرده ‌است. این یکی را هرگز نگرفتند و مهار نکردند. چرخ می ‌زند و نکبت می‌آفریند.                    
                       ((ژوبین رازانی))
                                 

برای ورود به فیسبوک حمایت از گلشیفته فراهانی لطفا کلیک کنید باتشکر

۴ نظر:

ناشناس گفت...

تو از اسلام حرف نزن که آنرا نمیشناسی ,بلکه از جراحت ماتحتت که توسط جمهوری آخوندی ایجاد شد و به عقده و عقده گشائی در تو منتهی شد حرف بزن .
همین و بس.

ناشناس گفت...

واقعا از این همه با تربیتی تو ادم حیرون مسیشه،تو واقعا یک مسلمانی

ناشناس گفت...

شمایی که مقاله می نویسی و طوری وانمود می کنی که اسلام و قوانین او رو مثل کف دستت می شناسی، انقدر ادای آدم های متفکر رو در نیار و به جای اون برو کمی هم که شده دست از اون تعصب مسخرت وردار و اسلام رو دقیق و از منابع اصلش بشناس نه اینکه هر کسی که به اسم اسلام یه حرف مزخرفی گفت تو به خاطر اینکه با اسلام مشکل داری اونو منعکس کنی. این اصلا روش عالمانه و منطقی نیست که با یک موضوعی به این گستردگی و مهمی مثل یه تیکه پارچه کهنه برخورد کنی. لطفا مطالعه کنید، سپس هر چی خواستید تلاوت کنید که اون موقع اگر اگر دلیلی برای اتهام بود؛ منتظر پاسخ باشید.
( خودتون میگید تعصب بده اما همچین تعصب دارید که چشم و گوش و عقل تون رو بسته و فقط سوراخ دهانی از شما باز مانده است)

ناشناس گفت...

واقعا برای آدم های احمق و بی شعوری مثل شماخیلی متاسفم. و این را بدانید که اگه خودتونو تیکه و پارچه کنید اسلام رو از ذهن مسلمونا پاک نمیتونین. وقتی در یک جامعه زندگی میکنی به افراد آن و اعتقادات افراد آن لطفا احترام بذارید اگر چه شما احترام حالیتون نیست بازم......