۱۵ مرداد ۱۳۹۱

فراخوان سراسری برای پیوستن به کمپین اعتراضات سراسری و همگانی پس از سقوط بشار اسد همراه شو عزیز !

من اگر برخیزم, تو اگر برخیزی, همه بر می خیزند!

هم میهنان عزیز وقت آن فرارسیده که متحد شویم و ایرانی آزاد و مرفه را بنا نهیم وقت آن رسیده سرنوشت خود را رقم بزنیم و به قدرت عظیمی که داریم پی ببریم و از آن استفاده کنیم اتحاد شرط پیروزی ماست متحد شویم و برای فردایی بهتر مبارزه کنیم فردایی آزاد و برابر که در آن تمام جریانات و احزاب و افکار در انتخاباتی آزاد با نظارت بین الملی و سازمانها بی طرف شرکت کنند و مردم ایران در فضایی آزاد و رقابتی برابر آینده ایران را رقم بزنند!
یک جرقه می تواند انبار باروت خشم ملت ایران را شعله ور کند و برای همیشه به حاکمیت ننگین جمهوری اسلامی پایان دهد و این جرقه می تواند سقوط قریب الوقوع بشار اسد باشد به این فرصت تاریخی بیندیشید و به ما بپیوندید!
این کمپین هیچگونه وابستگی حزبی گروهی و سازمانی ندارد و از تمام سازمانها احزاب گروه ها شخصیت های مستقل و هم میهنان عزیز تقاضای پیوستن به این کمپین بزرگ را داریم ما تعدادی از جوانان ایرانی در داخل و خارج فارغ از گرایشات حزبی و جناحی این کمپین را با شعار " ایرانی آزاد برابر و مرفه برای همگان" شروع کردیم و با تمام توان و انرژی به فعالیت خود ادامه می دهیم!
این موضوع را دست کم نگیرید فرصتی تاریخی در برابر ما قرار گرفته است لطفا اطلاع رسانی کنید و کمپین را گسترش دهید ما می توانیم اگر متحد شویم !
این پیغام را در فیسبوک تویتر بالاترین به صورت پیامک و از هر راه دیگری که می توانید انتشار دهید ما چیزی از سایر کشورهایی که توانستند دیکتاتورهایشان را بیرون کنند کمتر نداریم !
مردم متحد هرگز شکست نخواهند خورد !
زنده باد ایران زنده باد آزادی!

برای ورود به کمپین فیسبوکی لطفا اینجا کلیک کنید

هیچ نظری موجود نیست: